הגברה ותאורה לאירועים

אם אתם מתכננים לערוך אירוע כלשהו בקרוב סימן שתצטרכו הגברה ותאורה לאירועים. ללא קשר לגודלו או מיקומו של האירוע – התאורה וההגברה מהווים את הבסיס לקיומו. בעוד התאורה מאפשרת לקהל לראות את המתרחש ונותנת כלים ליצירת סצנות ואווירה משתנה, הרי שההגברה היא שמאפשרת לנו לשמוע באופן רציף ואיכותי את דברי הנואמים ואת שירת הזמרים. כיוון המערכת גם הוא חשוב כי הוא זה שימנע סינוור של הקהל, יצור סינרגיה עם התפאורה, יפיק סאונד איכותי ונעים לאוזן וימנע תקלות והפסקות במהלך האירוע.

אפקט – הגברה ותאורה לאירועים

כאשר ניגשים לבנות מערך תאורה והגברה באירוע יש לשים לב למספר נקודות חשובות :

  • לוגיסטיקה – יש לדאוג כי תהיה גישה נוחה אשר תאפשר למשאית להגיע בסמוך לבמה. גישה נוחה לבמה תחסוך זמן ומאמצים רבים.
  • קונספט – יש להבהיר את הקונספט של האירוע כולו ושל חלקי הערב השונים. בהתאם לקונספט זה ניתן לבחור תאורה מתאימה אשר תיצור את האווירה הדרושה ותשתלב באופן נכון ומדויק עם התפאורה הקיימת. ניתן להתייעץ עם בעל מקצוע בנוגע לשילוב הנכון בין תאורה ותפאורה על הבמה.
  • בטיחות – על חברת ההגברה להקפיד על כללי בטיחות רבים על מנת לוודא כי שום אדם מן הצוות או מן הקהל לא יפגע במהלך ההופעה. נוכחותם של חוטי חשמל רבים, מתקני הרמה וציוד כבד מחייבת פעמים רבות התייעצות עם מהנדס קונסטרוקציה על מנת לתת פתרון בטיחותי ויעיל לאירוע.
  • ציוד הגברה – במידה ומדובר באולם בו קיימת הגברה ניתן להוסיף אליה הגברה נוספת ובכך לחסוך עלויות. במקרים של אירועי חוצות והופעות מובן כי יהיה צורך במערכת סאונד חדשה ומקיפה אשר נותנת מענה לכמות הקהל הצפויה.

אפקט מקצועי לאירוע

חברת אפקט מספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ. תחת ניהולו של יניב בלומנפלד, איש סאונד ותאורה בעל ניסיון של מעל 15 שנים, מציבה החברה סטנדרט גבוה במיוחד בכל הפקה בה היא לוקחת חלק. הדבר מבטיח כי האירוע יעבור באופן חלק ומרשים תוך שאנו מקפידים על נהלי בטיחות מחמירים. פנו אלינו כעת ונשמח להעניק אפקט מקצועי לאירוע.

הגברה ותאורה לאירועים