הגברה לאירועים קטנים

כשאנחנו מדברים על הגברה, לעיתים אנשים חושבים כי מדובר רק במערכות הגדולות והמאסיביות שהם מכירים ממופעים והצגות. אך הגברה לאירועים קטנים גם היא דבר נחוץ . הגברה לאירועים קטנים יכולה להקל משמעותית על הנוכחים ולספק להם חוויה טובה יותר.

במקום לצעוק בקולי קולות אפשר פשוט לחבר מיקרופון לרמקול ולאפשר לסובבים לשמוע את הדברים בצרוה נוחה. במקום לשים מוסיקה מהפלאפון או מרמקול נייד קטן ולא איכותי ניתן לחבר את המוסיקה לרמקול מוגבר ואיכותי אשר יספק את האווירה חיובית ונעימה ויאפשר לנוכחים ליהנות ממוסיקה בווליום גבוה ובאיכות טובה.

הגברה לאירועים קטנים וגדולים

לעיתים, כדי להפוך את יום ההולדת בים או את האירוע המצומצם באולם לערב בלתי נשכח, מספיק להשכיר מיקרופון ורמקול מוגבר – אך במידה והנכם עומדים לקיים אירוע משמעותי באולם גדול עם מספר רב של נוכחים תצטרכו להיערך בהתאם מבחינת ההגברה. על מנת לאפשר לצוות ההגברה להגיע עם הציוד הדרוש תצטרכו לספק להם מספר נתונים על האירוע כמו לדוגמא :

  • גודל החלל – מהו המרחק מן הבמה ועד הקצה אליו אמורים לשמוע
  • מבנה החלל – מספר החדרים בהם נדרשת הגברה, מבנה החדרים או תנאי השטח
  • סוג החלל – פתוח או סגור, גן אירועים או אולם, סוג השטח (אדמה, דשא, חצץ)
  • כמות האנשים הצפויה באירוע
  • סוג האירוע – חתונה, הופעה, ערב צוות, אירוע חברה וכדומה
  • אופי האירוע / קונספט – דרישות מיוחדות מן התאורה וההגברה על מנת להתאימם לאופי האירוע
  • מהלך האירוע – נואמים, זמרים, כלי נגינה ונותני שירות אחרים אשר זקוקים לשירותי הגברה ספציפיים כמו מיקרופונים מיוחדים, פודיום, תאורה חכמה וכדומה.

שומעים טוב עם "אפקט"

חשיבותה של הגברה טובה ואיכותית היא רבה. לא מומלץ ללכת על הפתרון הזול ולהשתמש בהגברה הקיימת באולם, הגברה אשר לרוב לא מכוונת כראוי וגם לא נמצאת במצב ראוי מבחינת איכות הסאונד. חברת "אפקט" תשמח לספק לכם מערכת סאונד איכותית ומתקדמת אשר תותאם באופן אישי לאירוע שלכם. אנו נשלח איש סאונד מטעמנו אשר יכוון את המערכת כראוי ויתפעל אותה באופן המקצועי ביותר לצד שירותי תאורה והקרנה אשר אנו מספקים בנוסף.

הגברה לאירועים קטנים