תאורה לאירועים והופעות

כל אירוע אשר מתחיל בשעות הערב או כזה הגולש לשעות הערב זקוק לתאורה. תאורה לאירועים והופעות מאפשרת מספר דברים. קודם כל ישנו הצורך הבסיסי לראות את המתרחש על הבמה וסביבה בתנאי חושך. לצורך כך ניתן להסתפק בתאורה רגילה המוכרת לנו מחיי היום יום. מעבר לכך ישנו הצד האומנותי של התאורה, כלומר תאורה אשר יוצרת אפקט כלשהו על המתבונן. לתאורה מסוג זה ניתן לשייך לייזרים, תאורה חכמה (תאורה רובוטית שזזה בהתאם לתוכנית קבועה), תאורה סטטית צבעונית, תאורת לדים ועוד. תאורה מסוג זה מתקשרת באופן ישיר עם המתרחש על הבמה ונמצאת בשליטה של צוות התאורה וההגברה.

יוצרים אוירה עם תאורה לאירועים והופעות

האור, הזווית בה הוא מוקרן על הבמה, הצבע שלו והתנועה שלו יוצרים אווירה ותחושה מסוימת אצל המתבונן. שינויים בתאורה יכולים לשמש בקטעי מעבר במהלך הצגה, יכולים ליצור אווירה של מתח וציפיה, לאפשר לשחקנים להתחלף ועוד. גם בהופעות מוסיקליות לתאורה יש חשיבות על מנת לשלהב את הקהל ולגרום להופעה להיראות אנרגטית ומיוחדת יותר. באירועים פרטיים התאורה משחקת תפקיד פחות דומיננטי אך היא עדיין חשובה וצריכה להלום את האירוע. במהלך חתונה לדוגמא ניתן לעמעם את התאורה ולהוסיף צבעים חמים ורומנטיים במהלך ריקוד הסלואו של החתן והכלה וכאשר מתחילים הריקודים ניתן להשתמש בפליקרים, לייזרים ותותחי עשן על מנת ליצור תחושה של מסיבה עוצמתית.

אפקט של אווירה

על מנת ליצור אפקט של אווירה מדויקת ונכונה פנו כעת אל "אפקט" – חברה מהמובילות בתחום ההגברה והתאורה. בעל החברה, יניב בלומנפלד, הינו בעל 15 שנות ניסיון בעולם האירועים. החברה מספקת את כל הפתרונות הדרושים לאירועים מופעים כולל:

  • ציוד הגברה ותאורה חדיש ומתקדם
  • תכנון לוגיסטיקה גם בשטחים קשים המבוססת על שנות ניסיון רבות
  • עובדים מיומנים ומקצועיים
  • תפעול הערב מתחילתו ועד סופו תוך התחשבות בדרישות הבעלים
  • הרכבה ופירוק מהירה ובטיחותית
  • הקרנה על מסכים

תאורה לאירועים והופעות

ועוד