תאורה לאירועים קטנים

תאורה לאירועים קטנים תסייע ביצירת אווירה מדהימה ואינטימית. לצד טרנד האירועים הגדולים הדורשים הפקה מושקעת ויקרה, התפתח גם טרנד האירועים הקטנים – למשפחה, לחברים ולעמיתים מהעבודה. משום שתאורה היא כלי כה דומיננטי הלוקח חלק בכל אירוע – גדול, ובמיוחד קטן – חשוב לתכנן בהתאם את תחושת האינטימיות והמשפחתיות שכל כך רצויה במצבים אלו.

 

עיצוב ותכנון תאורה לאירועים קטנים

הקסם שבאירועים קטנים הוא מוקד משיכה עבור רבים: בין אם מדובר בכנסים קטנים, טקס חתונה צנוע או עלייה לתורה בחוג המשפחה והחברים – התאורה הנכונה תוסיף אפקט משמעותי ועוצמתי עבור כל אחד מאירועים אלו. בבואכם לתכנן כל אחד מאירועים מצומצמים אלו, חשוב שתדעו אילו סוגי תאורה קיימים.

 

סוגים שונים של שירותי תאורהגלריית סרטונים

  1. שליטה אלחוטית – סוג תאורה זה מאפשר, למעשה, לשלוט בנקודות שונות של תאורה לאורכו של אולם האירועים או הגינה. במילים אחרות, גם אם שטח האירוע איננו גדול – בין אם בתוך אולם או בטבע, חשוב שתהיה שליטה מלאה גם מרחוק לכל תרחיש שיעלה. ציוד זה, בהתאם, מאפשר טווח רווח למדי של תאורה ויצירת תקשורת, לצד אמינות גבוהה והתאמה לשלל סוגי האירועים.
  2. דימרים – שליטה בעוצמת התאורה היא היבט חשוב נוסף בעת תאורת האירוע. בהתאם, דימרים הם כלי שימושי שיסייע לכם להגיע לגוון האור הרלוונטי לאירוע, כמו גם לאווירה אותה ברצונכם להשיג. בין אם מדובר ב-LED או בפתרון אחר, חברת התאורה תסייע לכם בבחירת הדימר המתאים.
  3. גופי תאורה – לצד תכנון גוון האור היוצא מציוד התאורה, חשוב אף לתכנן כיצד גופי התאורה עצמם משתלבים בפועל בלוקיישן האירוע. היבט עיצובי זה הוא עצום ומגוון, וכולל, בין השאר, גופי תאורה עומדים, תלויים ודקורטיביים לצד תאורת שטיפה.

 

 

תאורה מהפנטת לאירוע המושלם

גם אם מתכננים אירוע קטן, אין זה אומר שתהליך העיצוב אמור להיות פחות ממרהיב. חלק בלתי נפרד מכך הוא התאורה. אם ברצונכם בשירותי תאורה מקצועיים ואיכותיים, אנא צרו קשר בהקדם עם אפקט חברת הגברה ותאורה.

 

 

תאורה לאירועים קטנים