תאורה לאירועים בצפון

תאורה לאירועים בצפון היא כלי עיצובי בפני עצמו אשר יוסיף את הטאץ' המיוחד לכל מסיבה. מתכננים את החתונה ההולכת וקרבה שלכם? מעצבים את הלוקיישן המיוחד עבור הרמת הכוסית של החברה? תאורה היא מרכיב חשוב לא פחות, ואולי אפילו יותר, כמו מרכיבים אחרים באירועים. כדי שהאורחים יוכלו לעקוב אחר המתרחש באירוע המתוכנן, אין ספק שחשוב לדקדק ולהקפיד על כל פרט תאורה – ליצירת חוויה קסומה.

 

תאורה לאירועים בצפון: מידע חשוב

על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יהיה מואר היטב, חשוב לוודא כי יש בידיכם את כלל הציוד והפתרונות הטכניים הרלוונטיים לצרכי האירוע. בין אם זה כולל היערכות לתופעות הטבע – במידה והאירוע מתקיים בשטח לא מקורה, ובין אם מדובר בגופי תאורה מעוצבים שישרו אווירה מיוחדת, מומלץ לכם לקרוא את הנקודות הבאות.

 

  • לתכנן קונספט עיצובי

גופי תאורה השונים אכן מקלים על הנראות של כל פינה באולם האירועים. במקביל, גופי תאורה אלו לא צריכים להיות ציוד מגושם וכעור – להיפך! מדובר בחלק מהחזון העיצובי הכללי של כל אירוע; היבט נוסף באמצעותו ניתן לשדרג את המראה הכללי של חלל האירוע. בין אם מדובר בנברשות הנתלות מהתקרה, פנסים הנצמדים לקירות או מנורות מיוחדות המאירות את שולחנות המוזמנים – חשוב להתעכב על אלמנט עיצוב זה ולתכנן אותו בקפידה.

 

  • להיערך לתנאי מזג אוויר

באירועים רבים, בין אם הם מתקיימים ברחבה של גן אירועים, על דק בנמל או בטבע, חשוב להיערך בהתאם לשינויים דרסטיים במזג האוויר. למה הכוונה? לאורך החורף, כמו גם בעונות מעבר, ישנה אפשרות גבוהה לגשמים. גם במידה והחזאים מבטיחים אחרת – חשוב להבטיח כי ציוד התאורה וההגברה, הכבלים ושאר הציוד הנלווה יכוסה וימוגן כאשר הלא נעים קורה – ונוצרת מיני סערה. במקביל, חשוב להכין אלטרנטיבה במידה וציוד התאורה נהרס בשל מזג האוויר ההפכפך.

שירותי תאורה לאירוע המיוחד שלכם

שירותי התאורה שאפקט הגברה ותאורה מציעים יסייעו לכם לצלוח את האירוע על הצד הטוב ביותר.

תאורה לאירועים בצפון